рекламна агенция ЕТРИКС

Как печатният маркетинг може да стимулира вашия бизнес за електронна търговия?

Дигитален маркетинг срещу печатен маркетинг: Кое е по-ефективно за електронната търговия?

Очевидно повечето хора днес биха казали, че дигиталният маркетинг е по-добрият вариант. Digital е точен, бърз и рентабилен. Той обаче е и нематериален, по-малко запомнящ се и безличен. Въпреки че маркетинговият печат може да е по-скъп и привидно остарял, той предлага много предимства:

И така, как можете да използвате маркетинга на печат, за да стимулирате бизнеса си с електронна търговия?

1. Създайте продуктови каталози

Продуктовите каталози са много ефективни, за да покажат на вашите клиенти това, което предлагате, и ви дават възможност да покажете инвентара си по-подробно. Много големи бизнеси за електронна търговия са започнали да изпращат каталози като част от своите маркетингови усилия. В зависимост от бюджета си можете да отпечатате много страници, показващи всички ваши продукти, или да го направите кратък и да подчертаете само най-продаваните продукти. Не забравяйте обаче да се фокусирате върху качеството, а не върху количеството. Използвайте висококачествени изображения и авангардни дизайни, за да направите каталога си да изглежда на високо ниво.

2. Включете промоционални вложки при изпращане

Когато изпращате продукти на клиенти, не забравяйте да поставите флаер, брошура, каталог или код на талон. Не забравяйте да добавите персонализирана бележка от реален човек във вашата компания. Това ще накара клиента да се почувства ценен и ще увеличи шансовете му да направи повторна покупка. Освен това те вероятно ще препоръчат вашата компания на своите приятели.

3. Разпределете мостри заедно с вашите печатни материали

Клиентите обикновено са предпазливи относно ефективността и надеждността на непознати продукти. Предлагането на мостри позволява на перспективите да изпробват продуктите безрисково, като по този начин елиминират всякакви страхове, които могат да имат. Тази стратегия работи добре за фирми за електронна търговия, които продават продукти или храни за домакински стоки. Някои компании използват тази стратегия, като предлагат на своя уебсайт безплатен пробен комплект, съдържащ разнообразни печатни материали като пощенски картички , визитки и флаери, за да увеличат ангажираността на клиентите за първи път. Тази стратегия се използва като водещ магнит за придвижване на посетителите с една стъпка напред към фунията им за закупуване.

4. Раздайте отпечатани купони

Всеки обича сделка. Ето защо, един от най-добрите начини да привлечете вниманието на вашата аудитория е чрез включване на кодове на купони във вашите маркетингови материали. Можете да поставите маркетинговите материали на стратегически физически места или да ги изпратите до потенциални клиенти чрез директна поща. Тази стратегия осигурява убедителен стимул за потенциалните клиенти да проверят вашия уебсайт и да се регистрират за вашия списък за имейл маркетинг .

5. Използвайте увеличена реалност

Разширената реалност (AR) ви позволява да преодолеете разликата между физическото и цифровото. Що се отнася до AR, повечето хора знаят само за QR кодовете, които вече са остарели. По-новите приложения за разширена реалност, като Layar и PAPER.plus, напълно преобразиха начина, по който хората взаимодействат с печатни материали. Сканирайки вашите брошури или каталози, използвайки телефоните си, потенциалните клиенти могат да изпратят имейл, да се обадят по телефона, да гледат видео, да играят игра и дори да направят покупка директно във вашия онлайн магазин.

6. Спонсорирайте събитие

Събития като конференции, търговски изложения, семинари и дори концерти са чудесни възможности да се срещнете с потенциалните клиенти и да пуснете на пазара вашия бизнес за електронна търговия. Такива събития позволяват на спонсорите да създадат кабини, където да могат да обучават хората за своите продукти и да разпространяват рекламни материали като чаши, химикалки, тениски и шапки. Това е популярна стратегия за компании за напитки като Red Bull – като раздават безплатни стоки, те могат да повишат осведомеността за марката и да върнат едновременно на общността.