рекламна агенция ЕТРИКС

Как се създава лого дизайна?

Отличителния белег на Вашия фирмен бранд или как да проектирате Вашето фирмено лого по най-перфектния начин

Всеки опитен собственик на голяма компания ще потвърди, че ключът към успеха е разработването на марката във всеки бизнес. Началната стъпка, която трябва да направите е да създадете фирменото си лого.

Сред многобройните представяния в онлайн пространството и разбира се марките, които се предлагат на пазара, би трябвало да се отличите с характерни белези в зависимост от Вашата дейност или продукт, с който желаете да се покажете на пазара сред многобройните потребители. Нали не Ви се иска да се изгубите в тълпата от многобройните представяния, а със сигурност бихте желали да Ви разпознават Вашите потенциални клиенти по Вашето фирмено лого. Ето защо това е началото – стартъпа на Вашата марка.


С настоящата статия ще се опитаме да Ви подскажем кое е най-важното при оформянето на Вашето Фирмено лого.

създавайте уникални лога

Началото – Бъдете уникални, за да бъдете разпознаваеми!

Със сигурност ще искате да разработите лого, което досега не е било познато на пазара. Това е доста дълъг и мисловен процес, който със сигурност ще Ви затрудни. Многобройните преглеждания във Вашата сфера ще доведат до посредственост, която едва ли ще Ви спомогне в осъществяването на уникалност в измислянето на основния графичен белег или щрифт.
В нашата работа често пъти сме имали клиенти, които идват с идеята, че имат ясната представа от какво ще се състои тяхното фирмено лого. Но на практика не е така. Всяко лого трябва да отговаря на определени критерии, в зависимост от неговото приложение. Затова доверете се на опитен графичен дизайнер, който ще спомогне за реализирането на Вашата идея, която ще доведе до съвършеното лого.
не създавайте клишета в лого дизайна

Най-важното е да не използвате клишета.

Често пъти графичния белег е първосигналния символ, който бихте желали да бъде Вашия отличителен знак. Но уви – той вече е използван многократно в редица дейности или услуги като Вашата. Затова трябва да се подходи деликатно и да се извлече максимално различна идея, която да се приложи за Вашия фирмен бранд.

Важна роля играе приложението на фирменото лого във всяко едно рекламно решение.


Постарайте се Вашето лого да бъде безупречно приложимо във всяко едно рекламно представяне. Независимо дали ще бъде върху фирмената визитка, рекламния каталог, фирмената витрина или транспортната реклама – то трябва да бъде отличително и запомнящо се от потенциалните Ви клиенти не само по неговите характерни белези, но и в цветово отношение, което отговаря на дейността.


Всяка дейност може да се разграничи със съответната цветова тоналност. Цветовите съчетания също се запечатват в съзнанието на хората. Това е онази емоция, която благодарение на цветовото представяне остава трайни спомени в съзнанието на клиентите, който търсят дадената марка на пазара.

стилно лого изработка

Най-запомнящо е стилното лого

Какво ще рече това – това е символ, който е максимално изчистен и първосигнално ще Ви насочи към определена дейност или услуга. Това разбира се може и да е рекламен шрифт. Този рекламен шриф не трябва да е трудно четим, а трябва да е бързозапомнящ се.
Ако вече имате идея за Вашият фирмен бранд, не се поколебавайте, а действайте смело и го прилагайте във всяко една рекламно измерение. Това е начина да могат потенциалните клиенти да разберат за Вас и Вашата дейност. Поставете началото на Вашия бизнес със създаването на уникално и запомнящо се фирмено лого.
рекламна агенция ЕТРИКС

други любопитни факти